dinsdag 24 augustus 2021

Workum, visite

Onze vaarvakanties in Nederland

Vanaf Woudsend zijn wij gisteren naar Workum gevaren, mijn lief en de hond. Daar pikten wij onze zoon (17) op, die met de trein naar Workum kwam om ons een aantal dagen te vergezellen.

24-juli 2012

Vanmorgen niet zo laat wakker. De klok sloeg acht en begon daarna te luiden. Toen mijn lief even poepen, ik even piesen en met de hond. Daarna begon de dag. Ik ging even te trimmen met onze hond langs Ferwoude en de Slinkewei. Daarna ontbijten, mijn schat had alle verse broodjes en een krant gehaald. Daarna even zwemmen.
Mijn zoon en ik gingen vervolgens even te wassen naar It Soal en toen wij weer terug kwamen bij onze boot in de Dolte had was mijn schoonvader op visite.  ’s Middags ook de pot even geleegd. Trouwens ’s-morgens ook nog even de hobby-accu opgeladen met de startkabels via de motor. ’s Avonds nog even naar camping It Soal, naar mijn ouders, want daar stond het bier koud. Ja, vakantie is leuk!

Morgen vertrekken wij weer: richting Groote Gaastmeer.



2 dagen en nachten in Workum





Meer over en vanuit Workum staat in onderstaande stukjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver