vrijdag 2 juni 2017

Heerenveen – The Cure

Soms komen wij met onze zwerftochten per boot langs Heerenveen, komende vanaf Terherne of vanaf Olderberkoop, of de Driewegsluis.  Deze foto maakte ik, toen ik met mijn zoon aan het fietsen was door deze plaat en langs het Thialf kwam.

Op 6 mei 1989 was ik met twee vrienden naar een concert van The Cure in Thialf, toen met de auto.
The Cure had een paar leuke New Wave hits en ook nog heel wat depri nummers en trok veel publiek in zwart met kapsels als ontplofte matrassen ;-). De enige keer tot nu toe in de overdekte hal was op 6 mei 1989 bij The Cure* met in het voorprogramma The Mission.* Overigens wel een gedenkwaardig concert.


Ik ben er als kind (toen nog in de open lucht) ook wel een aantal keren geweest te schaatsen, meestal met school, zowel de lagere school als de Mavo en ook als toeschouwer bij een WK.

The Cure en The Mission kun je ook beluisteren op Radio Omhuizen.

2 opmerkingen:

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver