zondag 31 juli 2022

Klazienaveen, weer in NL

Zwerftocht 2022 deel 31, 3 juli 2022 (bezocht zie tripadvisor

Terug naar vorige deel 

Nadat wij het vuil hadden afgegeven vertrokken wij van de camping om weer naar Nederland te rijden. Wij gaan naar mijn moeder. Iets na half tien vertrokken wij richting Emmen en na half elf reden wij het dorp Klazienaveen in. Naar de Jumbo supermarkt om voor een paar dagen boodschappen te halen.
Aan de ene kant is het wel weer makkelijk, boodschappen te kunnen doen in een supermarkt, die ook alles heeft wat je verwacht. Na de boodschappen lieten wij de hond nog even uit en toen, parkeerde een lokale sukkel zijn auto (met opzet) zo ver naar voren , dat het lastig voor ons is, om  de camper uit te rijden. Maar mijn lief kreeg het toch met gemak voor elkaar, de topper!

Nog een kleine 100 kilometer naar Leeuwarden, waar wij na een op een gegeven moment wel wat saaie rit om 1 uur aankwamen. Even bij mijn moeder thuis gezeten en toen hebben wij mijn moeder achter in de camper geholpen en zijn wij naar het uitvaartcentrum gereden. Daar ben ik met mijn moeder even naar mijn vader geweest, daarna nog even met mijn lief en de hond. Indrukwekkend zoiets. Weer terug naar mijn moeders huis, nog even gezeten en daarna zijn wij naar de camperplaats in Zuiderburen gereden. Bijzonder, het ligt 50 meter van een haventje, waar wij 15 jaar geleden hadden gelegen met onze boot, ook i.v.m. een uitvaart.

Dinsdag is de uitvaart. Goede camperplaats, maar het is niet de plek waar je wilt zijn, maar je maakt er het beste van. 's Avonds nog wel even lekker gewandeld en morgen gaan wij naar Molkwerum. Dat is vlak bij mijn schoonouders, dan kunnen wij hun auto dinsdag lenen voor de uitvaart.

camperplaats in Zuiderburen, Leeuwarden


Zwerftocht 2022 deel 32, 4 juli 2022

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver