donderdag 28 juli 2022

Feucht, am Freibad

Zwerftocht 2022 deel 28, 30 juni 2022 (bezocht zie tripadvisor

Terug naar vorige deel

Met de camper had mijn lief er al zes uur rijden opzitten toen wij het marktstadje Feucht naderden.

In verband met het overlijden van mijn vader onderbreken wij de vakantie en rijden terug naar Nederland. Het was al een lange dag geweest en al na vijven, toen wij de camper op de camperplaats bij het zwembad van dit stadje zetten. Eerst even de hond uit laten en daarna op ons gemak nog even regelen, wat er geregeld moest worden. Onder andere weer even met mijn moeder bellen vanavond.

Affijn, wij regelen op ons gemak wat dingen, komt er een Nederlands campertje aan. Die man loopt gelijk naar ons en tegen mij doet vraagt die opgefokte Hollander, hé hoe dit en hoe dat. Ik had het eerst niet eens door, mijn schat diende hem gelijk even van repliek, vond hem hondsbrutaal... Wij hadden vandaag genoeg meegemaakt en het was hier ook nog eens knap brodzig dus...

nog even het Reichswald in in Feucht

's Avonds belde ik nog even met mijn moeder. Zij vertelde, dat ze met mijn zus alle regeldingen al had gedaan. Dus wij hoefden ons niet te haasten. Zo dan kunnen wij plannen, dat wij zondag thuis komen. Hebben wij een dag extra.

De andere morgen was het weer wat vochtiger weer. Voor wij vertrokken voor weer een vrij lange rit gingen wij eerst nog even langs de Edeka supermarkt (ik) en de drogisterij (mijn lief). In de supermarkt vond ik wel de bierglazen, die ik in Völs niet vond.

Na koffie in de camper bij het winkelcentrum vertrokken wij, in noordelijke richting.

Zwerftocht 2022 deel 29, 1 juli 2022

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver