vrijdag 22 juli 2022

Effringen-Kirchen, Gutenau

 Zwerftocht 2022 deel 13, 23 juni 2022 (bezocht zie tripadvisor

Terug naar vorige deel

In Weil am Rhein besloten wij om boodschappen in Effringen-Kirchen te doen en daar ook te overnachten. Het was 10 minuten á een kwartiertje van Weil am Rhein naar Effringen. Twintig over een ging mijn lief even naar de Lidl ik ging in de warmte even met onze hond lopen.

Mijn lief kwam terug met een cadeautje voor mij. Een mooie vuurtoren (echt werkend) voor als wij weer thuis zijn in onze tuin. Zo leuk.

Mijn lief naar de Lidl, ik loop even met de hond

Wij doen de luiken van de camper weer dicht en rijden naar camperplaats Gutenau aan de andere kant van het dorp, een desolate plek. Er stonden 2 campers, waarvan de eigenaars er niet waar, het was een met hekwerken omheinde plek achter een loods. Eerder een gevangenisgevoel dan vakantiegevoel.
Affijn wij hebben hier even geluncht en toen maar gauw weer een nieuwe bestemming gezocht. 
Wij besloten vandaag nog een grens over te gaan. We gaan naar de camping van Frick in Zwitserland.

Wij rijden door Schwörstadt

Wij vervolgen onze rit door een mooi bergachtig gebied langs Lörrach, Rheinfelden en Schwörstadt en komen bij Bad Säckingen aan de Zwitserse grens.

Zwerftocht 2022 deel 14, 23 juni 2022

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver