vrijdag 28 april 2023

Lathum, aan de IJssel

Trektocht 2023 deel 26, 23 maart 2023 (bezocht zie tripadvisor)
Vervolg van Trektocht 2023 deel 25

Ik was weer ingestapt na mijn laatste boodschappen en wij reden verder naar het noorden westelijk van Nijmegen de Maas weer over, in Arnhem gingen wij weer van de snelweg af en wij reden langs de IJssel naar Lathum, daar tankten wij de camper nog even vol, dan is dat ook maar geregeld en reden toen nog een klein eindje door naar Jachthaven 't Eiland, waar onze laatste overnachtingsplek van deze camping was. Mooie plek zo met strandjes langs de IJssel. Hier heb ik ook maar weer eens buiten de camper gedoucht en onze hond genoot ook van het water.


's Middags praatten wij nog wat met de buren en dronken wij een biertje. 's Avonds moesten wij ook de verjaardag van mijn lief nog maar even vieren en toen hebben wij de twee gebakjes opgegeten die ik 's morgens bij de bakker op de markt in Kelmis had gekocht. 

paasgebak om een verjaardag te vieren

De volgende morgen reden wij even na tienen in anderhalf uur terug naar huis. Wij maakten de camper leeg en schoon, borgen thuis onze eigen spullen weer op en startten een wasmachine. Even na twaalven brachten wij de camper terug naar 't Harde. Al was het vroeg in het jaar, het was weer een heerlijke vakantie.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver