dinsdag 3 november 2020

't Harde, camper terug

Met de camper naar de Harz, 13e dag samen met onze pup op vakantie, 10 oktober 

De boodschappen waren gehaald bij de Lidl in Weener en vervolgens rijden wij over de snelweg naar huis.

Eerst naar het zuiden richting Emmen, daar de grens over en over de A28 via Meppel ben je ook zo weer in Zwolle. Zo'n laatste rit is niet het spannendst en het was vooral in Duitsland niet druk op de weg. Het meest opmerkelijkst wat ik heb gezien, is dat er nabij Emmen een aantal zebra's tussen de paarden in de wei stond.


Weer in Zwolle, waren wij beide druk met het leegmaken en schoonmaken van de camper en alle spullen in huis weer een plekje geven. Daarbij naaide onze pup ook nog een keertje uit de straat op. Buurvrouw van links kwam mij waarschuwen. Ik ging op zoek, maar de buurman van rechts had de pup gelukkig aangehouden. 

Wij hadden besloten, vandaag de camper schoon en leeg net voor sluitingstijd in te leveren, maar in de hectiek laat je wel eens een steekje vallen. Wij leverden dus tevreden mooi voor sluitingstijd de camper in bij het verhuurbedrijf in 't Harde, dan kunnen wij maandag lekker rustig aan doen.

's Avonds vraag ik mijn lief, 'waar is eigenlijk dat boek waar ik in begonnen was?' Zij zegt: 'Oh, dat kastje boven de tafel ben ik helemaal vergeten uit te ruimen en schoon te maken.' De eigenaar maar even geappt. Was geen probleem, dat wij dat maandagmorgen nog even leeg haalden en schoonmaakten. Dus maandag toch niet uitslapen.

Verder was dit een geweldige tweede campervakantie. Smaakt naar meer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver