vrijdag 28 april 2023

Sankt Vith, Emmelser Wald

Trektocht 2023 deel 23, 22 maart 2023 (bezocht zie tripadvisor)
Vervolg van Trektocht 2023 deel 22

's Morgens hebben wij nog niet ontbeten op de camperplaats in Gerolstein. Na het douchen en hond uitlaten zijn wij naar de parkeerplaats bij het winkelcentrum bij de Lidl gereden en daar heeft mijn lief eerst boodschappen bij de Lidl (inclusief broodjes voor het ontbijt) gehaald en zijn wij gaan ontbijten. 

Daarna waren wij hier nog niet klaar. Ik ben nog even wezen shoppen, verjaardagscadeautjes voor mijn lief die morgen jarig is en voor mijzelf heb ik ook nog een nieuwe broek gekocht, die ik naar het werk aan kan, want de vakantie is straks ook weer voorbij. Mijn lief is na mij nog even gaan winkelen.

Na het ontbijt bij de Lidl nog even winkelen in Gerolstein voor wij naar België vertrekken

Tegen 12 uur startte mijn lief de camper weer richting Lissingen. Eerst reden wij nog over b-wegen, maar na een half uur besloten wij toch maar eens de snelweg te pakken, die ons na België leidde. Het was niet erg druk vandaag en na een uurtje door de Belgische Eifel, of mag ik al Ardennen zeggen kregen wij zin in koffie. Bij de rustplek Emmelser Wald bij Sankt Vith in het Duitstalige deel van de provincie Luik reden wij even de snelweg af voor onze pauze. Na een half uur pauze was het nog minder dan een uur naar onze bestemming Kelmis.

Wordt vervolgd in Trektocht 2023 deel 24, 22 maart 2023 (bezocht zie tripadvisor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver