zondag 23 april 2023

Neunkirchen en Nunkirchen

Trektocht 2023 deel 19, 20 maart 2023 (bezocht zie tripadvisor)
Vervolg van Trektocht 2023 deel 18

Tegen elven gingen wij onze camper nog even verzorgen en daarna vertrokken wij, om boodschappen te doen. Dat deden wij maar een paar kilometer verderop in Neunkirchen bij Edeka Wellesweiler. Vandaag deed ik de boodschappen, mijn lief ging aansluitend nog even naar de Kik in hetzelfde pand, kijken of daar nog wat leuks was.


Pas tegen enen vervolgden wij onze route weer door het best dicht bevolkte berglandschap van Saarland met langs de route erg veel stadjes en dorpen. Wij kregen zin in wat. En om twee uur zet mijn lief de camper in een parkeervak (dat eigenlijk iets te kort is voor een camper) bij Prims Kebab Bistro in Nunkirchen. Lekker, broodje kebab als lunch.

Wij gingen samen met de hond de camper uit, maar onze hond mocht niet naar binnen. Toen ben ik met de hond maar terug naar de camper gegaan en mijn lief deed in plaats van daar te eten een bestelling om mee te nemen. Zij kreeg, omdat wij met hond binnen niet konden eten nog een gratis blikje sinas mee. Toch aardig. De kebab was heerlijk en met mij op de uitkijk, reed mijn kanjer de camper achteruit de drukke weg weer op en vervolgden wij onze route weer. Nog een half uurtje naar Saarburg.

Wordt vervolgd in Trektocht 2023 deel 20, 20 maart 2023 (bezocht zie tripadvisor

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver