donderdag 2 juli 2020

Wijchen, nog even eten

's Morgens hadden mijn vrouw, zoon en ik ons vermaakt in en bij het drielandenpunt bij Vaals, nadat wij een dag en nacht in Zuid-Limburg hadden doorgebracht. Na koffie bij en het beklimmen van de Wilhelminatoren gingen wij weer huiswaarts. Toch voor Nederlandse begrippen een hele rit naar Zwolle.

Even voorbij de helft besloten wij een late lunch of eigenlijk een vroeg diner te nemen in Wijchen.
Wij zetten de auto op een parkeerplaatsje bij de Jumbo en vonden een straat erachter al direct een leuk zaakje met terras om te gaan eten: Lieve Sophie, heerlijk op het terras ik fish & chips,  mijn lief chicken & chips en mijn zoon een flinke burger allen met twee 0.0 biertjes, of radlers. Genieten en een uurtje later gingen wij weer uitgerust en goed gevuld op pad en de warme prak kunnen we vanavond overslaan.

Grappig zo'n kinderdeurtje in het toilet bij Lieve Sophie

Kasteel van Wijchen aan de rand van het centrum


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver