woensdag 25 december 2019

Manarola, legpuzzel

De laatste jaren gingen wij met de vakantie meestal met onze auto. Dit jaar doen wij het anders. Wij pakken de trein. Vandaag verplaatsen wij ons per boot over zee en zijn vanuit La Spezia naar Monterosso al Mare in de Cinque Terre gevaren.

Wij waren dus in de haven van La Spezia aan boord gestapt en voeren eerst naar het voor ons verste punt van deze dag Monterosso al Mare. Het mooie van dit vaartochtje is, dat je eerst langs Portovenere vaart en vervolgens langs alle 5 dorpjes van de Cinque Terre: Rio Maggiore, Manarola, Corniglia, Vernezza en tenslotte  Monterosso al Mare vaart.

Manarola

Manarola hebben wij niet bezocht. De boot heeft er op de heenweg even aangelegd toen gingen wij weer verder....

Het werd vijf december 2019: Sinterklaas!
Wat krijg ik van de beste man?
1000 stukjes

Ik ben geen man voor legpuzzels. Mijn vrouw heeft verreweg de meest stukjes gedaan, maar toch ik vond het een prachtig kleurrijk Sinterklaascadeau, dat mij weer helemaal terugbracht in vakantiestemming.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver