dinsdag 13 november 2018

Doetinchem, Mac

Woensdag 7 november 2018

Wij gaan lekker samen 2 dagen en een nachtje pierewaaien. Een cliënt van mijn vrouw had verteld over een mooi wildpark vlak over de grens in Duitsland.
Wij besloten er op een doordeweekse dag lekker binnendoor over b-wegen door de Achterhoek er naar toe te rijden. Al tijdens kom je op een gegeven moment in de buurt van Doetinchem uit. Een grotere plaats, dus daar is vast wel een leuk centrum en daar vinden we dan wel een leuk zaakje om te lunchen.
Het eerste klopte, het tweede en derde niet of minder. Wij zagen er geen echt centrum en het was er wat doods. Maar een stukje verder rijden dan, want er ligt dan nog wel een Mac Donald's op de route.
Daar geparkeerd en besteld mijn vrouw een burger en een dubbele espresso, ik een wrap en een dubbele espresso. Best lekker en wat een fijne zitjes. Die stoeltjes zitten heerlijk. Mijn vrouw zei, 'die wil ik thuis wel hebben.' tsja, meenemen, dat gaat hem niet worden.
Na die lekkere lunch rijden wij op ons gemak verder naar het wildpark in Isselburg.
Wat die stoeltjes betreft, mijn lieverd googelen, of zulken niet ergens te koop zijn. De eerste hit die zij tegen kwam, was dat er al van die spoelen uit een Mac ontvreemd waren...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver