maandag 28 maart 2022

Meerkerk, naar Zeeland

 Midweekje Zeeland deel 1, 21 maart 2022

Maandag even voor het middaguur vertrokken mijn lief en ik met de wagen richting Zeeland. Onze hond was klaar voor de lange rit, die hadden wij 's morgens vlak voor mijn lief de laatste boodschappen bij de Boni in Hattem deed, even uitgelaten bij de Leemkule.

De A28 op richting Amersfoort, Utrecht en toen stuurde de Tom Tom ons richting Gorinchem. Bij Meerkerk tijd voor een verlate lunch of vervroegd diner, het werd voor beiden een pizza quattro stagioni met een 0.0% biertje voor mijn lief de chauffeur en een radler 2.0% voor mij. Was een vergissing, want ik had eigenlijk 2x een 0.0% drankje willen halen. Maar het was allemaal erg lekker. 

La Place Meerkerk

Na het maal de hond nog wat water en een plas en weer verder. Ik had het idee bij Gorinchem richting Barendrecht te gaan en zo verder richting Zeeland, maar de Tom Tom stuurde ons, bleek achteraf over Breda, Roosendaal, Bergen op Zoom en dan door Zuid-Beveland, eigenlijk een best lange saaie rit.

Kwart voor vier, waren wij op de parkeerplaats van ons parkje in Oostkapelle. De sleutkaart zou pas vanaf 4 uur werken, dus eerst maar even naar het strand.

Strand Oostkapelle, kijkrichting Domburg

Heerlijk, maar uitwaaien was er niet bij, prachtig weer, bijna geen wind. Een strandwandeling gemaakt en een kop koffie gedronken bij strandtent de Piraat en vervolgens, door de duinen waar wij nog damherten in de bosrand van natuurgebied De Manteling zagen terug naar ons huisje.

De Manteling van Walcheren

Tijd om in te richten. Mijn lief had gereden, dus ik naam het versjouwen van de bagage van de auto op de parkeerplaats naar het huisje op mij.

Van het huisje weer naar de parkeerplaats





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver