zondag 26 maart 2023

Dinant, boodschappen

Trektocht 2023 deel 5, 13 maart 2023 (bezocht zie tripadvisor
Vervolg van Trektocht 2023 deel 4

Nadat wij  samen voor het ontbijt onze hond hadden uitgelaten, hadden ontbeten en opgefrist, gingen wij weer op pad. Mijn lief reed de camper de camperplaats aan de Sambre af, en wij gingen op pad, eerst naar Dinant, een mooie rit, deels langs de Maas, het was wel regenachtig, maar dat hindert ons niet.

Langs de Maas rijden wij Dinant binnen
Dinant, stad van de saxofoon

Blik in het centrum van Dinant richting Collegiale kerk Onze-Lieve-Vrouw van Dinant

Het was nou niet bepaald weer om 's lekker in deze mooie stad te gaan wandelen, dus reden wij door naar het winkelcentrum voorbij het centrum, waar ik eerst boodschappen ging doen in de Lidl, daarna ging mijn lief even naar de Action. In deze succesvolle Nederlandse koopjeswinkel, die je tegenwoordig bijna overal in Europa vindt, vind je altijd wat je zoekt en nog veel meer voor weinig.
Mijn lief kwam onder andere terug met een mooie elektrische schroevendraaier die via een usb-poort oplaadbaar is. Nu kan ik op het eindpunt mooi de lade gaan repareren, die gisteren tijdens de rit kapot ging. Geweldig!

Wij gaan verder richting camperplaats Le Palis in Rochehaut bij Bouillon.

Wordt vervolgd in Trektocht 2023 deel 6, 13 maart 2023 (bezocht zie tripadvisor





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver