woensdag 10 mei 2023

Jemez Springs, Hot Spring


 Een lange mooie dag, na al het moois en bijzonders in Bandelier National Monument en met een in Los Alamos gevulde maag reden wij de natuur weer in, om te gaan baden in een van de vele thermische baden die New Mexico rijk is.

Van de Ford Transit wandelden wij naar een van de het baden, mijn lief bedankte. Mijn neef en ik gingen wel. Het was niet erg druk aan het begin van de avond en heerlijk, wat zeg ik, knap warm water. Mijn lief maakte ondertussen verderop wat foto's van de omgeving. Van de prachtige met naakte mensen gevulde natuurlijke baden hebben wij maar geen foto's gemaakt. Deze baden waren puur natuurlijk in  de rotsen zonder voor mensen gemaakt aanpassingen, heerlijk.

Na het bad werd het nog een prachtige lange rit terug naar Santa Fé.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver