donderdag 15 augustus 2024

Lisieux, Leclerc

Maandag 15 juli, deel 22


Mijn lief reed ons binnendoor van Ouistreham naar Lisieux en om drie uur checkten wij in in het Premiere Classe hotel. Voor die paar tientjes toch een prima kamer weer vannacht, al beginnen al die hotels aan de randen van steden bij megasupermarkten en fastfood ketens ons wel wat tegen te staan. Is niet ideaal, want dat betekent, dat je nadat je eenmaal hebt ingecheckt niet echt meer ergens komt of naar toe gaat met je hond.

Wij konden de auto bij het raam van onze kamer parkeren, wij hadden dus in een wip de spullen op onze kamer. Ik bleef even op de hotelkamer met onze hond en mijn lief ging even winkelen in LeClerc. Zij kwam met wat leuke spullen terug, een korte broek voor haar zelf en voor mij 2 t-shirts. Zij had nog een extra korte broek nodig en het was een tip van de receptioniste van het hotel om er bij Leclerc om te zoeken.


Vervolgens was het mijn beurt om even te winkelen. Ik vond niet echt veel soeps in die megasupermarkt, maar er was wel een brievenbus waar wij 5 dagen na de vorige kaarten de laatste kaart konden posten. Overigens kwam deze kaart eerder op zijn adres aan dan een deel van de 9 kaarten van vorige week.


Het werd avond, koffie, hapje drankje op de hotelkamer, nog even samen met de hond naar buiten, het werd nacht, slapen, weer wakker, rondje hondje, ontbijten en weer verder. Iets na tienen vertrokken wij naar onze volgende bestemming.

Naar deel 23 van onze Tour

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver