maandag 26 juni 2023

Ik ga naar Frankrijk

 Ik ga naar Frankrijk en kom nooit meer terug is een playlist die ik heb gemaakt op Spotify. Het zijn allemaal liedjes die iets hebben met het land Frankrijk. Frankrijk is een mooi vakantieland in West Europa. The Amazing Stroopwafels zongen het al 'Ik ga naar Frankrijk en kom nooit meer terug'. Als je het liedje verder afluistert merk je het wel, het ligt net even anders.

Trouwens met ons ook. Frankrijk is best mooi, om naar toe te gaan, maar op een gegeven moment zijn wij er klaar mee en willen weer naar huis. Op (het moment dat ik dit schrijf) onze laatste vakantie naar Frankrijk hadden wij dat ook met de muziek. In de Franse Ardennen konden wij nog de Belgische radio ontvangen, best lekkere muziek..., op een gegeven moment is de Belgische radio niet meer te ontvangen en schakelen wij over op de Franse. Veel te veel Franse muziek na een uurtje ruim voor wij de bestemming van die dag hadden bereikt waren wij het wel zat en schakelden wij over naar een playlist.

Nee niet deze. Hier zit best veel Frans in en na een uurtje  Ik ga naar Frankrijk ben je dat ook wel weer zat. Overigens ook Monsieur Cannibal, die niet meer in de Efteling te horen is, is dat hier nog wel, net als op onze Radio Omhuizen Playlist.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver