zaterdag 3 juni 2023

De Stentor

  Kranten, van jongs af aan ben ik al dol op kranten. Vroeger als kind al, uitgespreid op de etenstafel lekker even de krant lezen.


Inmiddels zijn wij (al jaren wonend in het oosten) al jaren lid van de Stentor. Wij hebben op meer plaatsen gewoond en zijn dus ook van meerdere kranten lid geweest.

Voor De Stentor zijn wij ook nog lid geweest van het Veluws Dagblad (dat inmiddels ook een onderdeel van de Stentor is geworden), Schilder's Nieuwsblad en als kind en later ook nog zijn wij lid geweest van de Leeuwarder Courant. Op vakantie in binnen-, maar ook in buitenland vinden wij het leuk om in de losse verkoop zo nu en dan een lokale krant te kopen, maar ook wel eens een landelijke als het AD en dan heb je deels weer dezelfde artikelen, rubrieken en columns als in de Stentor. Maar het leuke van een regionale krant als je op vakantie bent, dan weet je wat er gaande is en speelt in de buurt waar je verblijft.

Vroeger lazen wij de krant 's middags na het werk, maar zo'n beetje alle kranten verschijnen tegenwoordig als ochtendkrant en nu wij weer een bezorger hebben, die de krant 's morgens al voor zessen bezorgt kan ik onze Stentor al lezen voordat ik om 20 over 7 de trein naar mijn werk pak en wat ik nog gemist heb, lees ik onderweg op de telefoon op de app.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver