maandag 18 juli 2022

Bad Breisig, boodschappen

 Zwerftocht 2022 deel 3, 20 juni 2022 (bezocht zie tripadvisor

Terug naar vorige deel

Wij reden Bonn weer uit naar het zuiden en hadden het plan gevat om boodschappen in Remagen te doen. Wij vonden echter niet een handige parkeerplaats voor de camper daar, dan maar een of een paar dorpjes verder.

Twee plaatsen verder in Bad Breisig konden wij wel ruim parkeren bij de Lidl. Mijn lief ging er boodschappen doen, ik even wandelen met onze hond. Ik liep door een tunneltje en kwam bij een helling ging een trap en voetpad op dat ophield bij Märchenwald. Dit kleine sprookjespark op een helling is alleen in het weekend open en op maandag dus dicht. Maar weer terug.


Kapelletje voor de Aldi in Bad Breisig

Toen mijn lief terug was ben ik nog even naar de Tedi geweest langs de Aldi gelopen en dan ben je daar ook en weer terug. Niets gekocht. Wij rijden maar weer verder op een dag met niet erg romantisch weer langs de zogenaamde romantische Rijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!
Een groet van Zwerver